Scroll Down • Scroll Down • Scroll Down • Scroll Down • Scroll Down • Scroll Down •

Η τεχνητή νοημοσύνη στο Digital Marketing

Η τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence) είναι μια μέθοδος στην επιστήμη των υπολογιστών η οποία διδάσκεται να κατανοεί και να μιμείται την ανθρώπινη συνομιλία και την ανθρώπινη συμπεριφορά. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει δημιουργήσει μια νέα ευφυή μηχανή που σκέφτεται, ανταποκρίνεται και εκτελεί εργασίες όπως ακριβώς οι άνθρωποι με βάση τα δεδομένα που της τροφοδοτούνται. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εκτελέσει εξαιρετικά τεχνικές και εξειδικευμένες εργασίες, όπως ρομποτική, αναγνώριση ομιλίας και εικόνας, επίσης επεξεργασία φυσικής γλώσσας και επίλυση προβλημάτων κ.λπ.

Χάρη στη διαρκή επέκταση και ανάπτυξη της Επιστήμης Υπολογιστών, η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε τομείς έρευνας και ανάπτυξης σε όλο τον κόσμο. Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι σαν την Ανθρώπινη Νοημοσύνη, αλλά μπορεί να μάθει και να σκέφτεται σαν άνθρωπος και στο μέλλον μπορεί να ξεπεράσει την ανθρώπινη νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής γιατί είναι εστιασμένη στο να παρέχει τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια, είναι σχεδιασμένη να κάνει πολύ λίγα λάθη, γεγονός που σημαίνει μεγαλύτερη απόδοση εργασίας.

Η τεχνητή νοημοσύνη αναλύει περισσότερo και σε μεγαλύτερο βάθος τα δεδομένα για να συγκεντρώσει πολύτιμες πληροφορίες. Μπορεί να καλλιεργήσει τις δυνατότητες διαφόρων συσκευών με τους έξυπνους αλγόριθμους της. Οι ιχνηλάτες GPS, οι βοηθοί φωνής και τα συστήματα οικιακού αυτοματισμού είναι μερικά μόνο παραδείγματα. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα μέσω αλγορίθμων προοδευτικής μάθησης.

Χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί μοντέλα προσομοίωσης και να εξατομικεύει τις διαδικασίες αγορών μέσω συστάσεων που βασίζονται σε τεχνολογίες μηχανικής μάθησης και αλληλεπίδρασης με εικονικούς βοηθούς. Πολλά brands έχουν υιοθετήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να συνδεθούν με τους πελάτες τους. Ακριβώς όπως η Amazon χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει προϊόντα με βάση τις προηγούμενες αγορές, τις προβολές και τις αναζητήσεις τους. Τώρα, έχουμε το Automation Marketing όπως διάφορα CRM (Customer relationship management) που βοηθούν στη διαχείριση δεδομένων και στην παροχή μιας ομαλής διαχείρισης πελατών. Καθημερινά η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνεται σε διάφορους τύπους επιχειρήσεων. Προβλέπεται ότι το 45% των οικονομικών κερδών για το 2030 θα προέλθει από την εμπορική εφαρμογή λύσεων τεχνητής νοημοσύνης, στρατηγικές μάρκετινγκ και πιο εξατομικευμένες και αποτελεσματικές από τις τρέχουσες.

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει το πρόσωπο του Digital Marketing;

Από την αναζήτηση RankBrain και την φωνητική αναζήτηση της Google μέχρι εξατομικευμένες προτάσεις από την Amazon, η τεχνητή νοημοσύνη άλλαξε το πρόσωπο του ψηφιακού τοπίου. Η τεχνητή νοημοσύνη κατανοεί και αναλύει βαθύτερα τα δεδομένα και η τεχνητή νοημοσύνη αναλαμβάνει τον ανθρώπινο ρόλο στον εντοπισμό των τάσεων μάρκετινγκ. Οι έμποροι και οι επωνυμίες ενσωματώνουν τη Μηχανική Μάθηση και την Τεχνητή Νοημοσύνη για εξοικονόμηση χρόνου και πόρων.

Βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα το κοινό

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αναλύσει δεδομένα για να προβλέψει εύκολα τις αγοραστικές συμπεριφορές και τις αποφάσεις των πελατών-στόχων σας και επίσης να βελτιώσει την εμπειρία χρήστη για να παρέχει στο κοινό αυτό που πραγματικά χρειάζεται.

Πιο αποτελεσματικό μάρκετινγκ

Με την ανάλυση βάσει δεδομένων της τεχνητής νοημοσύνης, ανοίγεται η δυνατότητα να δημιουργηθούν πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ για μια επιχείρηση.

Αύξηση της παραγωγικότητας: Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη, μπορούν να αυτοματοποιηθούν μια σειρά από επαναλαμβανόμενες εργασίες. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την παραγωγικότητα. Ο Joe McKendrick του Forbes λέει ότι «περισσότεροι από τους μισούς υπευθύνους λήψης αποφάσεων (51%) παραδέχονται ότι η μείωση του κόστους είναι ο τομέας όπου η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει πρώτη». Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά ταυτόχρονα τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδα και να εξοικονομήσουν χρήματα.

Αύξηση ROI (Απόδοση επένδυσης)

Η τεχνητή νοημοσύνη ενισχύει τη λήψη αποφάσεων και βοηθάει επίσης να δημιουργηθεί περιεχόμενο με καλύτερη απόδοση. Η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης σε στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ βοηθάει στην προσέγγιση του σωστού κοινού.

Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Παλαιότερα οι Digital Marketers ήταν διστακτικοί σχετικά με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο Digital Marketing, αλλά με την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης και των αποτελεσμάτων της, η τεχνητή νοημοσύνη απέδειξε ότι είναι και θα φέρει δυναμικές αλλαγές στον κόσμο του μάρκετινγκ και μεγάλο μέρος της ασάφειας έχει λυθεί.

Δημιουργία Περιεχομένου:

Τα μηχανήματα μπορούν πλέον να δημιουργούν περιεχόμενο από την αρχή με βάση τα δεδομένα που τροφοδοτούνται σε αυτά. Αυτά μπορεί να είναι πολύ χρήσιμα για την εξοικονόμηση χρόνου και πόρων. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να γράψει αναφορές και ειδήσεις με βάση δεδομένα και πληροφορίες. Η Αυτοματοποιημένη Δημοσιογραφία χρησιμοποιείται πλέον από πολλούς κορυφαίους κολοσσούς ειδήσεων όπως το BBC, οι New York Times, οι Washington Posts και άλλα. Επίσης, το Facebook χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να αφαιρεί τις ψεύτικες ειδήσεις.

Τα εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να είναι πολύτιμοι βοηθοί στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Εάν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να λειτουργήσει ως επέκταση της ικανότητας που ήδη υπάρχει.

Πώς μπορεί να δημιουργηθεί περιεχόμενο χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη

Σύσταση προϊόντος και επιμέλεια περιεχομένου:

Μια επιχείρηση μπορεί όχι απλώς να δημιουργεί περιεχόμενο, αλλά να βοηθάει στο να προτείνει προϊόντα και υπηρεσίες με βάση την αναζήτηση, το ενδιαφέρον και τη συμπεριφορά του χρήστη. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κατανοήσει τη συμπεριφορά του στοχευόμενου κοινού και τι είναι καλύτερο από το να βρεις τα σωστά προϊόντα ή υπηρεσίες που ήδη κοιτάς. Είναι χαρακτηριστικός ο τρόπος με τον οποίο το Netflix μας προτείνει περιεχόμενο βάσει των ενδιαφερόντων σας και είναι εύστοχο. Η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιείται συνήθως για την παροχή εξατομικευμένων προτάσεων περιεχομένου που ο χρήστης μπορεί να βρει ενδιαφέρουσες, όπως το εάν οι άνθρωποι αγοράζουν προϊόν X μπορεί να τους αρέσει και το προϊόν Y, παρόμοια προϊόντα όπως κάνει η Amazon.

Χρήση AI Chatbots

Είναι γνωστές οι αυτοματοποιημένες απαντήσεις που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις για την επίλυση ερωτημάτων πελατών και χρησιμοποιούνται επίσης στη συλλογή δεδομένων, κρατώντας το κοινό ενημερωμένο για προϊόντα και υπηρεσίες. Μπορούν να εξυπηρετούν πελάτες 24/7 και να διατηρούν τα δεδομένα τους για μελλοντική χρήση. Επίσης, οι εφαρμογές των chatbots είναι τεράστιες και η συγχώνευση των Chatbots με την τεχνητή νοημοσύνη είναι το νέο game changer.

Προγνωστική Ανάλυση

Η Τεχνητή Νοημοσύνη χρησιμοποιεί δεδομένα για να κάνει πιθανές μελλοντικές προβλέψεις. Η προγνωστική ανάλυση είναι απλώς η χρήση δεδομένων, στατιστικών αλγορίθμων και μηχανικής μάθησης.

Ψηφιακή Διαφήμιση

Η ψηφιακή διαφήμιση χρησιμοποιεί ευρέως την τεχνητή νοημοσύνη για να εξασφαλίσει τη μέγιστη επιτυχία, χρησιμοποιείται σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Google, το Instagram για να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Ανάλυση πληροφοριών χρήστη, όπως το φύλο, η ηλικία, τα ενδιαφέροντα και άλλες πτυχές για να τους εμφανιστούν σχετικές διαφημίσεις. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας της τεχνητής νοημοσύνης, οι έμποροι μπορούν να εντοπίσουν μικρο-τάσεις και ακόμη και να προβλέψουν τις τάσεις. Στη συνέχεια, μπορούν να λάβουν στρατηγικές αποφάσεις και ως αποτέλεσμα τα brands μπορούν να μειώσουν τη σπατάλη ψηφιακής διαφήμισης και να διασφαλίσουν ότι οι δαπάνες τους αποφέρουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Αναζητήσεις στο Διαδίκτυο

Ο τρόπος αναζήτησης περιεχομένου έχει αλλάξει και οι έμποροι θα πρέπει να δημιουργήσουν και να αλλάξουν περιεχόμενο ανάλογα. Οι νέες καινοτομίες περιλαμβάνουν τη Φωνητική Αναζήτηση και τον αλγόριθμο της Google και άλλες προόδους τεχνητής νοημοσύνης. Άλλες καινοτομίες περιλαμβάνουν το Amazon Echo, το Siri της Apple, το Cortana της Microsoft και το Google Home όπου μπορούν να πραγματοποιούν αναζητήσεις μόνο με φωνητικές εντολές ή πατώντας ένα κουμπί.

Email Marketing

Οι επωνυμίες προσαρμόζουν τα email για να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης. Μπορούν πλέον να εξατομικεύουν το περιεχόμενο με βάση τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των πελατών. Η μηχανική μάθηση ή η αυτόματη εκμάθηση μπορούν πλέον να καθορίσουν την καλύτερη ώρα και τις καλύτερες ημέρες της εβδομάδας για να επικοινωνήσετε με τον χρήστη, τη συνιστώμενη συχνότητα μέσω της ανάλυσης εκατομμυρίων δεδομένων. Τώρα μπορούν να καταλάβουν ποιο περιεχόμενο τραβάει την περισσότερη προσοχή και ποιο θέμα και ποιοι τίτλοι έχουν περισσότερα κλικ.

Συμπέρασμα

Είναι σαφές ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ωφελήσει τη στρατηγική του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι εδώ για να αντικαταστήσει τις θέσεις εργασίας των εμπόρων ή των διαφημιστών. είναι εδώ για να αναδείξει το πραγματικό στρατηγικό παιχνίδι και τις δημιουργικές δυνατότητές τους. Για αυτό, οι διαφημιστές και οι έμποροι θα κληθούν να προσαρμοστούν στην τρέχουσα τάση της τεχνητής νοημοσύνης.

Πηγή: nihtdigitalmarketing.com